May 23, 2010

ROS ???




selepas dapat buku FA hari tu xsabar2 dah nak try buat FA
setelah try n error banyak kali
huhu berpeluh2 gak..

nampak gaya tangan aku kena banyak2 lagi praktis
almaklumlah belajar dari buku jer
xder cikgu nak tegur cara stroke n cara pegang brush tu betul ke x

lagi 1, di sebabkan minat aku pada bunga rose yg ada kelopak sikit dan besar2
so aku ubah suai sikit dari buku yang aku terima ni
tapi, nk buat kelopak banyak2 tu memang cabaran tahap gaban
aku try banyak kali tapi xleh jugak :(

akhirnya ini jer yang terhasil
rose yang mcm bukan ros
dan kelopak senget sana sini
hahahaha..



note : memandangkan ramai sgt yg bertanya mn nk dpt buk FA, so kepada mereka2 yang bertanya dan berminat nak beli buku FA ni blh tgk kat blog k.nora yer klik KAT SINI

macam ira cakap, kalau 10 org bertanya tiap hari mau pengsan nak jawab hehehe.. K.nora, kena dpt komisyen ni cz tolong promosi buku hahahahha ..gurau jer

2 comments:

  1. salam nizie, praktis make perfect. Esok pasti dah dpt kalahkan lukisan kakmOn pulak kan ;)

    ReplyDelete
  2. salam k.mon..ala budak baru belajar ni kak mon..nk kalahkan k.mon tu xderla..belajar skit2 jer

    ReplyDelete