July 01, 2010

TAG / AWARD

huhu dah lama irma tag ni
tapi baru buat sekarang
boleh ek :P

1. Link kepada org yg bagi award ni
  Ucapkan terima kasi kepada yang bagi award ni cik ..
 IRMA

2. Nyatakan sebab musabah anda minat kaler piNk ;
sebab..sebab aku memang minat piNK hahaha..

3. Sejak bila suka kaler piNk??
ngengnge..sejak aku kutuk2 adik aku yg giler dengan kaler piNk suatu ketika dulu..
pada mulanya aku memang xsuka dengan kaler ni. tapi lepas2 kutuk2 adik aku yg suka kaler pink
aik..tersuka la plak. moral of d story : jgn suka kutuk2 orang.. last2 kena kat kita balik :P

4. Nyatakan 5 barang yang anda paling sayang yang kalernya piNk:
huhu semua yg kaler piNk aku sayang. tapi baru2 ni ada beli baju kurung pahang kaler piNk, suka sgt!!~   stapler (kaler piNk jugak tau), modem broadband (piNk jugak), tmpat letak pen, brooch

5. Snap gambar anda dengan salah satu barang piNk
erk..memandangkan sekarang ni aku kat ofis, so just snap brg2 dpan mata yang kaler piNk jer la yer


6. Tag kawan anda yang minat kaler piNk
erk rasa2nya ramai dah dpt tag ni, aku jer yg lmbat buat.

No comments:

Post a Comment