September 24, 2010

KELAS FA DGN AUNTIE NORA!!~

Alhamdulillah..
setelah sekian lama aku teringian tahap gaban tuk berguru dalam baba2 FA ni
akhirnya hajat aku tertunai
19.09.2010!~ tarikh keramat ni :D tanpa di rancang
mula2 panggil k.nora, tapi bila auntie tanya umur aku
eeeh panggi auntie je!~ nk panggil kakak xsesuai
auntie ni kecik comel jer :)

di sebabkan masa agak terhad, aku cadang nk belajar kejap jer dgn auntie
mula2 auntie risau, iyer la budak baru belajar pastu nk belajar pulak 2 3 jam jer
mana boleh!~
sampai auntie sms ' u ni pernah paint ke sblm ni??" hehhe..mna pernah
ada pun conteng2 warna atas kertas jer..itu pun sorang2
last2 aku bljar 6 jam jer

tapi apa2 pun usaha tangga kejayaan
aku cuma try buat 4 @ 5 roses jer kat kertas
pastu terus buat atas board
(xtau la, anak didik dia ni cepat pickup atau disebabkan masa x mengizinkan hehe)

akhirnya siap jugak projek FA ni
walaupun xsempat varnish + cat border
tq auntie atas tunjuk ajar yang diberikan..

xder pulak amik gambar dgn auntie huhuhu..


aku ada masalah nk buat bud. auntie pun cakap mcm tu..

inilah hasilnya :) 

No comments:

Post a Comment