April 09, 2011

FA STRIPE

mula-mula aku nak guna color pink tuk word ni
tapi akhirnya aku pakai color hitam jugak..



tadi ada kelas
tapi ntah kenapa pensyarah tu smpai kul 3 x sampai2 lagi
last2 kami pun ambil keputusan nak balik
ya lah, tunggu 1 jam xde bayang 
apa lagi..
dan-dan smpai dekat kereta nak balik
dia pulak sampai daa...
adeh..
knapa pnsyarah aku lambat??
dia tertinggal flight hehe..
akhirnya kelas aku habis kul 6pm
ngantuk jangan cakapla..
apa pensyarah cakap pun dah x masuk dalam kepala 
hehehe..

***

apa pun jom layan FA ni
1st time buat FA ada stripe
mula2 buat asyik xjadi jer 
cz nak cari color yang sesuai
ni pun dah buat kali ke-2
1st cat background tu aku rasa xcantik
pastu p cat lagi balik

stripe hijau tu pakai teknik slip slap
*tampar2 berus jer* :) 


sebelum ada word

No comments:

Post a Comment