September 21, 2011

UPDATE BLOG

huhu..lama jugak aku dah x update blog ni
kesian blog macam terbiar sepi
bukan apa..kadang2 tu penyakit M melanda..
rumah kawan2 pun dah jarang p singgah2..

apa-apa pun, rasanya xterlambat nak ucap
SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN
kepada semua pengunjung blog ini
ada pengunjung ka??? hehe.. tuan rumah sunyi sepi, sapa lagi nk jenguk :P

banyak perkara berlaku sebenarnya start dari hari raya smpailah minggu lepas
macam-macam hal..
apa pun, semua itu adalah dugaan dari Allah swt..
harap kami tabah menghadapinya dan jugak kawan2 yang lain..aminnn..

ok, jom tengok hasil folkar ni pulak
malas nak ambil gambar banyak-banyak
so, layan jer la 1 pic ni yer


sudu garfu hiasan bersaiz besar
pada asalnya berwarna coklat kayu
tapi seorang kawan minta aku tolong buat folkart
jadi cat/spray putih jer pastu lukis..
very simple, tapi aku suka..xserabut sgt.. 

7 comments:

  1. aah bukan hiduplah kalau tidak diduga oleh Allah swt. Pada saya tahun nilah, tahun yg penuh air mata sehingga tertanya2 WHY Me? Tapi bersandarkan kepada lagi Allah sayang lagi Allah duga, jadi cool balik. Faham org yang mengalaminya sehingga tak sanggup nak ucapkan "bersabarlah" Sebab sendiri tahu bukan senang nak bersabar. Kalau free jemput ke blog saya ya

    ReplyDelete
  2. cantik sudu garfu tu
    umie ziee follow awk

    jemput ke blog yer

    http://zai-mamazieeyahoocom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. nice this blog..agar sentiasa update..hihi
    jemputlah ke blog saya

    ReplyDelete
  4. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

  5. شركة التميز المثالي للخدمات المنزلية وتنظيف المنازل والشقق والفلل بالدمام والخبر والقطيف والجبيل
    قسم خاص لتسليك المجاري بالضغط ومكافحة الحشرات وتنظيف للمجالس والسجاد والموكيت وتنظيف الخزانات
    نقدم افضل الخدمات المنزلية بالمنطق الشرقية 0551844053

    شركة تسليك مجاري بالدمام
    شركة تنظيف منازل بالدمام
    شركة مكافحة حشرات بالدمام
    شركة تنظيف شقق بالدمام
    شركة تنظيف منازل بالجبيل
    شركة مكافحة حشرات بالجبيل
    شركة تنظيف سجاد بالجبيل
    شركة تسليك مجاري بالخبر
    شركة تنظيف منازل بالخبر
    شركة تركيب وصيانة الكهرباء بالدمام والخبر

    ReplyDelete