March 02, 2011

AKU SUKA!~ SAJA SUKA-SUKA!~


arini aku hepi sangat2..
kenapa??
sebab..malam tadi dengan penuh semangt aku telah membuat FA
buat FA ni tanpa ada layout dan design yg jadi panduan
buat ikut suka ati dan sedap jari jer

pada asalnya dah buat dengan background color soft white
pastu siap ada bunga dah 3 kuntum
tapi rasanya teramatlah comot ..
last2 p amik brush n color
terus conteng-conteng n tampar2 brush kat atas board ni

note : perkataan 'tampar-tampar berus' telah diadaptasikan dan diciplak dari ayat ira - pink vintage :P

hasilnya background itu pun telah menjadi seperti yang tertera
warna background tu bukan warna pilihan
tapi disebabkan background color aku dah nk habis
so + sikit dengan green oxide sbb color ni masih banyak

cantik pulak :) ~ aku rasa la
1st time guna slip slap guna 2 tone warna
biasa buat 1 warna jer..



belum siap lagi..aku rasa masih banyak yang perlu 'dimekapkan' 


ni bukan buat semalam..dah lama cuma baru upload :) 

3 comments:

  1. salam hujung minggu nizie,
    Cantik awak lukis, memang melukis ikut hati lebih indah dan berjiwa. KakmOn pun suka lukis tanpa plan induk ;)

    ReplyDelete
  2. iya k.moon. melukis dgn hati n perasaan serta jiwa menghasilkan lukisan yang memuaskan hati. saya dah buat xperimen :)

    ReplyDelete
  3. salam nizie, akak berkenan sangat dgn roses yg background hijau ni. kombinasi rose pink dan coklat cair tu cantik sangat. If you dont mind, warna warna apa yg u guna ya? jo sonjha or americana? akak tahu 2 color ni jer. Akak tak pandai lukis roses lagi. Decoupage bolehlah skit2

    ReplyDelete